четвъртък, 14 май 2015 г.

Етно албум

Всеки един поръчан албум си е вид предизвикателство. С подбрани подходящи материали трябва да създадеш нещо специално, което ще донесе радост, емоция на някого, тъй като съчетава нещо любимо за него. Дали ще е определен цвят или тематика... или нещо друго. Предизвикателство е да оправдаеш очакването и доверието, което поръчителя има към теб и в същото време да го създадеш така, както и на теб ти харесва.
Да създадеш албум с етно елементи си беше хубаво предизвикателство. Не ме е изплашило по никакъв начин дори и за миг задачата. Може би защото и аз ходя на народни танци, може би защото и майка ми е музикант.. и някак народният елемент е бил около мен още от съвсем малка, откакто се помня.
Използвах максималко естествени материали. Цветните картони са със съдържание на памук и аз ги харесвам изключително много! Използвала съм цветя, които ръчно направих от същите картони, шивици, памучни дантели, канап, вълна, вълнени  конци, дървени елементи и други,  за да пресъздам фолклорния елемент и да изпълня заданието ;)) Спрях се на цветовете- жълто, оранжево, червено, зелено, кафяво.
Знаех, че албумът е за подарък за сватба, но на самия финал при направата му разбрах, че това е изненада от младоженката към бъдещия й съпруг. Сватбата е в Америка и може би, когато си толкова далеко от родната България, едно такова мъничко нещо, напомнящо за българските традиции, е още по-ценно и скъпо.
Пожелавам им да съхранят в него незабравимите емоции от сватбения ден, а любовта им да бъде безгранична и да продължава да устоява на всички предизвикателства на съдбата!





















Няма коментари:

Публикуване на коментар