сряда, 8 април 2015 г.

Момчешки албум - Вятърна въртележка

Това албумче го направих по поръчка на една много лъчезарна моя колежка Алекс. Бях много развълнувана от факта, че за пръв път някой от колегите ми се довери за изработка на ръчно направен подарък.
Още повече, че ставаше дума за момчешки албум (около мен напоследък са само бебета момичета:). 
Изпълнена с цялото си вдъхновение, възторженост и емоция се залових да приготвям проекта. Имах пълната свобода да творя.
А вярвайте ми..за един "творец" това е равнозначно на мацка с пари в мола...пълна лудост, тъй като идеите идват една след друга, а няма как да поместиш всичките в един единствен проект, особено като този:)
От известно време ми се искаше да използвам въртележките като акцент, вижда ми се оригинално и свежо. Използвах съответно неутрални тонове, опитвам се да избягам от наложилата се традиция синьо за момченцата, а розово за момиченцата :)))
Получи се семпла корица, но знам, че като го напълнят със снимки на "големия" мъж ще грейне.







Няма коментари:

Публикуване на коментар