събота, 30 август 2014 г.

Винтидж албум за снимки на Дария

Това е най-голямото ми предизвикателство за тази година ; ))) Трябваше да събера доста смелост, за да си представя, че ще успея да го направя и кураж да го завърша благополучно навреме. Въпросите и притесненията ми бяха свързани с това каква да бъде основната конструкция на албума, какви картони да използвам и какъв да бъде размера. Исках да събера, колкото се може повече снимки, но да не бъде прекалено голям.
Скрапбук албумът е 20/20 см във винтидж стил. Листите и конструкцията са от бирен картон, НО той не е подходящ за конструкцията, опредeлено ми беше проблемна и няма да повторя тази грешка! За основа на страниците е супер. Там където е прегънат са слабите му места.
С много желание, старание и неуморен труд го направих и се надявам да остане хубав спомен на цялото семейство. Искам да благодаря изключително много на Криси и сестра ми, без които нямаше да успея, които бодуваха заедно с мен и не ме оставиха в последните дни сама, даваха идеи и изпълняваха всичките ми мини задачи хихиххи ; ))) ! Смятам, че беше весело!
 Успях да се побера във времето и да го декорирам така, както си го представях, а това е най-важното! Всички цветя са ръчно направени. Най-сложно ми се видя подредбата на снимките – да бъдат хронологични и да ги събера точно – нито да остане празно място в албума,нито да бъдат снимките в повече. Снимките с размер 10/15 са 88 бр., и по-малки снимки 48 бр.. Общо 136 снимки са събрани.
Линк  към видеоклип на албума тук.










Няма коментари:

Публикуване на коментар